7 accesorii sport, utile cand te pregatesti de vara

Am modificat articolul ultima data pe: 03.04.20

 

La inceputul anului determinarea de a obtine un corp de vis pana la vara, cand sezonul estival te asteapta sa te bucuri pe plaja intr-un costum de baie in trenduri, te indeamna sa incepi sa faci sport si sa mananci mai sanatos. Fie ca apelezi la sala sau iti faci propriul spatiu de antrenament acasa sau chiar in aer liber, cateva accesorii deloc costisitoare te pot ajuta sa obtii mai repede formele de invidiat pe care ti le doresti sau sa te simti mai bine in pielea ta.

Accesoriile pentru antrenament sunt mici aparate care te ajuta sa iti variezi sesiunea de efort fizic si acasa, si la sala de sport. Dinamicizeaza actiunile intreprinse si muschii folositi, avand aplicabilitate si in antrenamentele de forta, si in cele cardio sau de intretinere. Cu cat incerci mai multe dintre ele, cu atat mai variata va fi raza ta de actiune si eficienta.

Majoritatea acestora pot fi folosite de incepatori intr-ale fitness-ului si de cei care deja se antreneaza frecvent, oferind diversitate tuturor. Iar aici putem include si micile gadgeturi care monitorizeaza activitatea fizica si starea generala a purtatorului, dandu-i acestuia indicii privitoare la ce il ajuta in drumul sau spre progres fizic, si ce nu.

 

 

Salteluta

Aceasta te va ajuta mai ales daca iti place sa faci yoga, oferindu-ti o suprafata usor moale si uniforma pe care sa te intinzi si sa iti faci exercitile. Pe deasupra, este preferata multor persoane care se mentin in forma acasa, pentru care seturile la sol sunt importante si variate. Totodata, ajuta si la stretching, cand incerci sa iti relaxezi muschii, sau la meditatie.

In ce priveste designul, marimea si grosimea ai o multitudine de variante in comert, atat online cat si in magazinele cu tematica sportiva, asa ca iti vei gasi cu siguranta o salteluta care sa iti placa. Si, cum multe dintre ele sunt prevazute si cu banda de transport, daca esti adeptul lectiilor in grup sau pur si simplu preferi sa iti folosesti propriul echipament la sala, o poti lua cu tine si acolo.

 

Benzile de rezistenta

In vederea tonifierii corpului exercitiile care cresc rezistenta acestuia la stres si presiune sunt cele mai utile. Sunt multifunctionale si se adapteaza oricarui tip de program, putand lucra aproape orice muschi. In plus, nici nu costa mult, si nici nu ocupa spatiu, asa ca le poti lua cu tine chiar si in vacanta, spre a nu uita de o mica sedinta de intretinere.

Singura lor problema, daca putem spune asa, este ca nu te vor ajuta sa pui muschi pe tine, fiind un accesoriu potrivit reabilitarii si intretinerii. Asta inseamna ca, dupa un timp, nu vor mai reprezenta o provocare pentru tine, pe masura ce iti cresti rezistenta fizica si te obisnuiesti cu experienta aceasta.

 

Corzile

Acest mic accesoriu, pe care il cunoastem inca din copilarie, este la fel de ajutor si dupa aceea, transformandu-se dintr-o jucarie intr-un ajutor in vederea cresterii numarului de batai ale inimii si oxigenarea. Reprezinta o forma de antrenament cardiovascular eficient, semanand din punctul de vedere al rezultatelor si caloriilor consumate cu alergarea.

Pe deasupra, printre beneficiile sale se numara imbunatatirea coordonarii si a intensitatii de lucru, coarda fiind si foarte portabila, asa ca poti exersa sarituri si in casa, si in aer liber, si la sala. Si iti poti personaliza micul dispozitiv prin alegerea unor manere frumoase, asa cum si lungimea poate fi individualizata pentru a nu te impiedica.

 

Mingile medicinale

Mingea medicinala este potrivita pentru antrenamentele realizate acasa, avand un aport pozitiv asupra echilibrului, coordonarii si muschilor abdominali. Acesteia i se poate alatura si mingea de gimnastica, ale carei dimensiuni sunt mai mari, dar care se axeaza la fel de mult, sau poate chiar mai exacerbat, pe antrenarea muschilor abdominali.

Pe langa efectul asupra modului in care te misti, acest mic balon te va ajuta sa iti intaresti muschii, sa fii mai puternic si sa rezisti mai bine la efort fizic. Poti efectua tot felul de exercitii cu el, insa cel care nu sare va fi mai potrivit pentru antrenamente de forta, caci lucreaza tricepsul, abdomenul, gambele, umerii, spatele, cvadricepsii sau fesele, in acelasi timp.

 

Barele pentru usa

Le vezi des in filme si videoclipuri pe YouTube, insa sunt ele chiar atat de utile pentru un amator al sportului acasa? Se pare ca da, din ce declara alti utilizatori, deoarece lucreaza mare parte a grupelor de muschi, axandu-se pe brate, spate, umeri si abdominali.

Este un aparat intrebuintat mai ales acasa, caci se fixeaza pe tocul usii (ceea ce inseamna ca vei avea nevoie de un astfel de loc unde nu inchizi de obicei usa) si nu necesita modificari precum adaugarea unor gauri in perete sau un spatiu dedicat in camera.

In esenta, iti foloseste greutatea corporala pentru a lucra variate grupe intr-un mod dificil de replicat in echipamentele clasice din sala de fitness. Faptul ca te “agati” de bara iti pune in miscare abdomenul si iti activeaza fibrele in vederea stabilizarii formei, asa ca iti vei folosi toate membrele si toata forta pentru a te ridica si a te cobori, de exemplu.

 

Roata pentru abdomene

Este cunoscuta si drept AB Carver, si din poze pare a fi o activitate placuta si simpla. Insa, imediat ce obtii un astfel de accesoriu iti vei da seama ca te-ai inhamat la un efort fizic foarte mare, mai ales pentru zona abdominala.

Vei simti inca de la prima incercare fiecare muschiulet din zona trunchiului, si chiar si a doua zi poti resimti efectele unui set de repetitii. Si nu lucreaza exclusiv aceasta zona, ci si mainile, pe care le folosesti pentru a misca roata, si spatele, pe care il incordezi pentru a te echilibra.

 

 

Bratara fintess

Nu este tocmai un aparat de facut exercitii fizice, insa cea mai buna bratara fitness pentru orice utilizator este utila in tinerea sub control a informatiilor privitoare la starea sa. Astfel, vei sti cand ai ajuns la limita de sus a efortului fizic de care esti in stare si esti anuntat cand ai ajuns in stadiul de lucru aerob sau anaerob, ori cand plamanii tai au atins maximul de efort de care sunt capabili.

Cu ajutorul unor functii precum citirea pulsului, stii mereu cand esti relaxat sau cand corpul tau resimte efortul depus, ai o calculare standard a numarului de calorii consumate intr-un antrenament sau de-a lungul zilei, si stii ce distanta ai parcurs pe banda sau la alergat, de pilda.

 

 

 

Lasa un comentariu

avatar
  Aboneaza-te  
Anunta despre