Dieta soldatului: ce sa consumi si cat sport sa faci

Am modificat articolul ultima data pe: 15.10.21

 

Dieta militara e o dieta destul de stricta, in sensul ca in primele trei zile trebuie sa consumi intre 1100 si 1400 de calorii, iar in urmatoarele 4, pana in 1500 calorii. Ea are rezultate pe termen scurt, fiind o cura de slabire rapida, si poate duce la dezechilibre daca e tinuta pentru mult timp. Pentru rezultate mai accelerate poti face si sport, iar daca vrei sa nu te ingrasi apoi, adopta un stil de viata sanatos.

 

Daca vrei sa slabesti 3 kg in 3 zile sau chiar mai multe, intr-un timp ceva mai indelungat, atunci o idee buna ar fi sa tii dieta militara. Ce este aceasta, ce beneficii si contraindicatii are, iti vom spune in cele ce urmeaza.

 

Ce este dieta militara (dieta soldatului)

In primul rand vrem sa-ti vorbim de numele acestei diete. Ea se spune ca ar fi inspirata din sfaturile date de nutritionistii armatei americane, pentru soldatii care doreau sa slabeasca rapid pentru a avea o forma mai buna. Nu sunt insa dovezi in acest sens, deci, nu putem spune cu certitudine ca e asa sau nu.

Aceasta cura de slabit este una care presupune consumul de alimente reduse in calorii. In prima zi, se consuma hrana cu un total de 1400 calorii, in a doua 1200 de calorii si in a treia 1100 de calorii. Acesta e motivul pentru care mai e numita si dieta 3 zile. In urmatoarele patru zile, ceea ce trebuie sa faci este sa consumi pana in 1500 de calorii.

Daca te intrebi “ce sa mananc sa slabesc”, afla ca sunt recomandate alimente precum: ton, carne mai slaba, paine prajita, oua, branza de vaci, mere, banane, morcov si chiar inghetata. Iti vom prezenta, putin mai jos, si un meniu mai detaliat. Pe durata primelor trei zile poti sa consumi la discretie ceai si cafea, insa, neindulcite.

Referitor la ce nu ai voie in primele trei zile din acest regim de slabit, sunt interzise gustarile dintre mese, laptele, sucurile de fructe, zaharul sau alte grasimi.

Daca te intrebi cum sa slabesti 10 kg cu acest regim alimentar, atunci il poti tine mai mult timp, conform instructiunilor de mai sus.

Dieta militara – beneficii

Aceasta dieta de 3 zile, asa cum mai e numita, are o serie de avantaje care o fac sa fie preferata de multe persoane:

  • e considerata a fi in topuri cand vorbim de cea mai rapida dieta;
  • alimentele ce trebuie consumate la aceasta dieta sunt foarte simplu de procurat;
  • nu ai de pierdut prea mult timp cu gatitul;
  • daca e tinuta doar pentru o saptamana, nu duce la dezechilibre in corp;
  • dupa incheierea primelor trei zile din aceasta dieta de slabire, poti manca orice, atata timp cat nu depasesti 1500 de calorii.

 

Dieta militara – contraindicatii

Asa cum e firesc, trebuie sa vorbim si de lucrurile mai putin placute in legatura cu aceasta cura de slabire rapida:

  • daca e urmata pentru mai mult timp, poate duce la o slabire rapida, ceea ce poate dezechilibre in organism, deoarece o dieta 1500 calorii nu cuprinde toate alimentele necesare unui regim sanatos si hranitor;
  • nu este recomandata persoanelor in varsta, deoarece are restrictii calorice;
  • este o cura de slabire ce poate duce la constipatie, deoarece nu prea se consuma fibre.

Planul alimentar pentru dieta army

Daca vrei sa stii ce sa mananci ca sa slabesti 1 kg pe zi cu aceasta cura, in continuare, vrem sa-ti spunem dieta pe zile, mai exact, ce sa consumi in primele trei zile:

  • Ziua 1

In prima zi trebuie sa consumi 1400 de calorii. Iata ce sa mananci ca sa slabesti – poti incepe printr-un mic dejun care sa cuprinda: o felie de paine prajita cu unt de arahide sau migdale, o jumatate de grapefruit si o cana de cafea sau ceai verde. Bautura e optionala, deci, daca nu iti place, o poti sari. 

La pranz, poti sa mananci o conserva de ton, cu o felie de paine prajita, o cafea sau un ceai verde. 

Cina va fi putin mai consistenta. Ea poate fi formata din: 85 grame carne la gratar (la alegere), 100 g fasole verde, un mar, o jumatate de banana, o ceasca de inghetata de vanilie (fara zahar). 

  • Ziua 2

Daca te intrebi “ce sa mananc ca sa slabesc”, a doua zi va cuprinde un meniu de 1200 de calorii. Se incepe cu prima masa, formata din: o felie de paine prajita, un ou fiert, o jumatate de banana, o cana de ceai sau cafea.

Pranzul de astazi poate contine: 100 g branza cottage, un ou fiert, 5 crackersi sarati si cafea sau ceai.

Pentru cine, iti poti pregati: 50 g morcovi cruzi, 70 g broccoli fiert, 2 cremwursti, o jumatate de banana si o jumatate de cana de inghetata de vanilie (fara zahar).

  • Ziua 3

Aceasta dietă presupune consumul a 1100 de calorii in a treia zi. Micul dejun cuprinde: 5 crackersi sarati, o bucatica de branza cheddar, un mar si cafea sau ceai.

Pranzul nu va fi foarte bogat, deoarece el e format din: o felie paine prajita, un ou (il poti face in ce forma doresti) si o cafea sau un ceai.

La finalul zilei, pentru cina, mananca o conserva de ton, jumatate de banana si o ceasca de inghetata de vanilie (fara zahar).

In urmatoarele zile ale acestei diete de slabit, asa cum aminteam si mai sus, trebuie sa mananci alimente care sa insumeze pana in 1500 de calorii. Nu te intereseaza cat slabesti daca nu mananci o saptamana, deoarece nu despre asta e vorba, ci despre a consuma cat mai putine calorii. 

 

Dieta de slabit militara si sportul

Nu sunt recomandari specifice cu privire la sport in perioada in care tii aceasta dieta rapida, dar, la fel ca la oricare alte diete de slabit rapid, sportul va ajuta. 

Poti sa faci yoga sau pilates, sa te dai cu patine cu rotile, sa mergi cu bicicleta, sa alergi usor etc. Nu te astepta sa debordezi de energie in perioada asta, de aceea nici nu e recomandat sportul intens, ci exercitiile usoare, de mobilitate, care sa te ajute sa obtii rezultatele dorite in urma dietei.

 

 

Lasa un comentariu

0 Comentariu