Avantaje:
Articolul de tip integral va mentine siguranta utilizatorului in orice conditii.
Se foloseste de policarbonat ce prezinta rezistenta la impact si o greutate minima, pentru confort.
Respecta standardele de siguranta europene.
Captuseala se demonteaza, spre a se putea igieniza.
E disponibil pe multiple dimensiuni.
Are ventilatie formata din patru porturi de admisie si patru de evacuare, pentru a mentine confortul din timpul folosirii.
Dezavantaje:
O nemultumire pentru unii doritori ai acestui tip de casca, ce prezinta viziera cu oglinda, care ascunde identitatea purtatorului, este pretul ce poate fi considerat ridicat, avand in vedere existenta unor articole mai accesibile pe piata, precum si designul format dintr-o ilustratie army camuflaj, care poate sa nu fie pe placul oricarui posibil utilizator din trafic.
AVANTAJE EXPLICATE
Pentru siguranta in trafic, orice motociclist va folosi o casca omologata, pentru maxima protectie aceasta fiind de tip full face sau integrat. Ce inseamna asta? Ca va acoperi in intregime capul, inclusiv zona mandibulei, pentru securitate sporita.
Avand in vedere stilul, acesta denota ca va fi potrivita pentru cei care petrec mult timp pe drum si care doresc sa se mentina comozi, in cazul oricarui tip de teren. Va fi, cu siguranta, o optiune cu protectie la impact, anti-penetrare si care rezista la temperaturi mai ridicate.
In vederea mentinerii sigurantei purtatorului, exteriorul este din plastic policarbonat turnat prin injectie, astfel incat sa isi mentina forma usor ovala in timp si sa reziste la impact. Totodata, acest aspect ajuta la mentinerea unei greutati minime, care sa nu deranjeze utilizatorul si sa nu il oboseasca.
Se mentioneaza faptul ca aceasta casca moto de la ICON va respecta standardele de siguranta europene, si nu numai, prezentand certificare si pentru SUA si Japonia, fiind sigura pentru orice piata de desfacere.
Pentru mentinerea confortului la purtare, casca dispune de o captuseala groasa care se demonteaza, in format HydraDry, care nu va retine umiditatea si mirosurile, si care poate fi igienizata cu succes, la nevoie. Astfel, utilizatorul este oricand la adapost, nu va obosi si nu va fi deranjat de casca in timpul mersului in trafic, nici cand se afla la drumuri mai lungi, care dureaza cateva ore bune.
Precum orice produs care se respecta, si acesta va fi disponibil pe un numar ridicat de dimensiuni, astfel incat orice doritor sa poata incerca o casca pe masura lui. Pe deasupra, forma usor ovala va fi mai larga spre stanga si dreapta, dar mai stramta in fata si spate, astfel incat sa se pozitioneze corect.
In vederea ventilarii corecte, articolul a fost construit in asa fel incat are patru porturi responsabile cu admisia aerului, incluzand unul in dreptul gurii, iar, pentru evacuarea acestuia, se folosesc patru guri de aerisire care se conecteaza prin niste canale de spuma EPS de protectie la impact. In acest mod, utilizatorul nu va transpira la fel de mult, dar nici nu ii va fi frig la drumuri mai lungi.
Concluzie:
Punand in balanta avantajele si partile mai putin pozitive ale produsului de fata, conchidem ca acesta se situeaza pe nisa de piata formata din articole de protectie high-end, avand un pret pe masura asteptarilor si oferind intimitate si suport, dar si confort utilizatorului care petrece mult timp pe motor, intravilan si extravilan.
Lasa un comentariu
0 Comentariu